Naszym największym sukcesem są wierni i powracający klienci – polecamy wywiad

Przez 14 stycznia 2019 Okiem Ekspertów

W rozmowie z portalmedialny.pl CEO Codemedia Piotr Bieńko wskazał jakie były początki naszego domu mediowego oraz jak zmienił się rynek mediów i reklamy w ciągu ostatnich 10 lat.  Odpowiedział on również na pytania m.in. o to czy istnieje recepta na udaną kampanię, a także skąd  pomysł na współfinansowanie filmu dokumentalnego „Joanna”.

W artykule Piotr Bieńko wskazuje, że „największym sukcesem Codemedia są wierni i powracający Klienci. Zadowolenie partnerów biznesowych z jakości naszych usług oraz otwartego podejścia powoduje, że chcą oni do nas wracać i to jest dla nas największy powód do zadowolenia. Uważamy, że celem współpracy na linii klient – dom mediowy nie jest jedynie „proste” planowanie i zakup mediów. Pracujemy z klientem, a nie dla klienta. Nasze sukcesy wynikają z udanych kampanii współpracujących z nami marketerów”.

Z materiału można dowiedzieć się również, że jako dom mediowy „chcemy być jak dotychczas prawdziwym partnerem i doradcą dla naszych Klientów. Efektywnie wspierać ich w osiąganiu celów biznesowych. Wierzymy, że naszą rolą jest łączenie dwóch światów – reklamodawcy i konsumenta – tworzenie pomiędzy nimi platformy komunikacyjnej. Zamierzamy nadal stawiać na indywidualne podejście do każdego projektu, które przyczynia się do nawiązywania długotrwałych relacji”.

Piotr Bieńko zapytany o to jak będzie za 10 lat wyglądać rynek reklamy i mediów podkreślił, że pomimo dostępności nowych technologii i wyzwań z nimi związanych, rewolucji na rynku raczej nie będzie. Wskazał, że branża musi przygotować się na zmiany, ale nie będą one diametralne. Ponadto zauważa, że sytuacja kiedy algorytmy reklam programmatic wyręczą domy mediowe jest w najbliższej przyszłości raczej niemożliwa. Pomogą one jedynie w poprawie zarządzania przestrzeniami reklamowymi. Nadal potrzebni będą odpowiedni specjaliści.

Cały artykuł można znaleźć tutaj: http://www.portalmedialny.pl/art/67007/najwiekszym-sukcesem-codemedia-sa-wierni-i-powracajacy-klienci.html