Knauf promuje swój flagowy produkt – Goldband. Za działania w Internecie odpowiada Codemedia.

Przez 9 września 2019 Nasze kampanie

Wystartowała nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!”, którą w Internecie promować będzie nasz dom mediowy. Kampania skierowana do fachowców ma odświeżyć wizerunek produktu.  

Knauf to wiodący producent materiałów i systemów budowlanych z ponad 80-letnią tradycją. Przedmiotem kampanii będzie ich flagowy produkt: jednowarstwowy tynk Goldband, który na polskim rynku obecny jest od prawie 30 lat.

Do kampanii „Goldband. Wybór fachowców!” zaangażowanych zostało 3 prawdziwych wykonawców wykorzystujących tynk Goldband w codziennej pracy. Dzięki własnym, pozytywnym doświadczeniom z produktem, mogą polecać go innym fachowcom.  Za kreacje odpowiada Fly Film.

Na potrzeby wrześniowej kampanii internetowej powstał dedykowany landing page: https://knauf.pl/goldband/, na który odsyłani będą użytkownicy. Oprócz działań w sieci, przewidziane zostało mocne wsparcie trade’owe – komunikacja i POSy w marketach oraz składach budowlanych.