Planowanie

i zakup mediów

Jeżeli chcecie Państwo przekonać się, co możemy wnieść do rozwoju Waszego biznesu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź emailowego, lub do wykorzystania formularza dostępnego poniżej.

Planowanie i zakup mediów 360°

Codemedia to efektywne planowanie i zakup wszystkich mediów pod jednym dachem. Wywodzimy się z digitalu, dlatego doskonale rozumiemy istotę wykorzystania tego punktu styku z konsumentem w komunikacji 360 stopni. Celem naszych planów mediowych jest dotarcie i budowanie dialogu z Konsumentami, wykorzystując najefektywniejsze kanały dotarcia zarówno pod względem kosztu, jak i wyprowadzonej strategii komunikacji.

Telewizja

Dostarczamy naszym Klientom kompleksową usługę planowania i zakupu kampanii telewizyjnych. Z sukcesami łączymy kampanie telewizyjne z działaniami digital, radiem, prasą, czy reklamą zewnętrzną. W naszym podejściu wychodzimy poza standardową optymalizację kosztową i zakup. Dajemy naszym Klientom dostęp do wielowymiarowej analityki zarówno na poziomie planowania, jak i analizy post kampanii. Jako jedni z pierwszych na rynku oferowaliśmy naszym Klientom kampanie w modelu DR TV, gdzie analizujemy wpływ nawet pojedynczych emisji na ruch na stronie czy infolinii Klienta. Dzięki wieloletniemu budowaniu relacji ze stacjami telewizyjnymi oraz doświadczeniu sięgającemu początków dzisiejszego modelu zakupowego kampanii telewizyjnych (GRP) nasi Klienci mogą być pewni, że Ich kampanie będą zrealizowane z dochowaniem najwyższych standardów Niezależnie od tego jaki jest budżet, niezależnie od tego czy mamy do czynienia z kampanią spotową, czy sponsoringową, zawsze skupiamy się na tym, aby kampania osiągnęła konkretny efekt marketingowy.

ThinkOpen – E-mail marketing

E-mail marketing nie chce umrzeć i ma się dobrze. To wciąż jeden z najlepiej konwertujących formatów reklamowych i najczęściej wykorzystywany w kampaniach rozliczanych za efekt. Działania e-mailingowe realizowane przez Codemedia charakteryzują się wysoką skutecznością w zakresie wsparcia sprzedaży, personalizacją oraz automatyzacją. Posiadamy własne narzędzie ThinkOpen do zarządzania kampaniami e-mailingowymi realizowanymi na bazach naszych Klientów. ThinkOpen to narzędzie (klasy Marketing Automation) do automatyzacji komunikacji z Klientami z wykorzystaniem kanałów bezpośrednich. Przy wsparciu systemu ThinkOpen (Plus) jesteśmy w stanie zbudować zautomatyzowane reguły i scenariusze komunikacji z Klientami oraz wysyłki spersonalizowanych treści w kanałach e-mail. Narzędzie integruje się z naszymi technologiami programatycznymi, pozwalając objąć spójnymi działaniami wszystkie kanały komunikacji z konsumentami.

Lead Generation

Lead generation to generowanie zainteresowania lub zapytań o oferty produktów i usług w biznesie. Leady mogą być tworzone w celu budowania list potencjalnych klientów, pozyskiwania subskrybentów newsletterów lub jako leady sprzedażowe. Lead nurturing, czyli „pielęgnowanie leadów” w celu maksymalizacji konwersji na sprzedaż. Lead jest ściśle powiązany z lejkiem sprzedażowym. Na każdym etapie procesu sprzedażowego mamy do czynienia z innym segmentem klientów i z innymi potrzebami, przez co inne działania będą potrzebne, aby lead skonwertował. Reasumując Lead Nurturing to szereg działań marketingowych, które mają sprawić, że lead staje się klientem.

E-commerce

Skutecznie generujemy sprzedaż dla naszych Klientów. Mamy bardzo doświadczony zespół, który budował sukces w branży e-commerce takich brandów jak: Tesco, Tchibo, Plus, Vision Express, Praktiker, Mall.pl, Poczta Polska, Idea Bank i wielu innych. Dzięki własnej sieci afiliacyjnej, która działa na 16 rynkach Europy, mamy dostęp do najnowszych rozwiązań podnoszących konwersje na sprzedaż.

Content Marketing

Codemedia to efektywne planowanie i zakup wszystkich mediów pod jednym dachem. Wywodzimy się z digitalu, dlatego doskonale rozumiemy istotę wykorzystania tego punktu styku z konsumentem w komunikacji 360 stopni. Celem naszych planów mediowych jest dotarcie i budowanie dialogu z Konsumentami, wykorzystując najefektywniejsze kanały dotarcia zarówno pod względem kosztu, jak i wyprowadzonej strategii komunikacji. Specjalizujemy się w działaniach związanych z audytem stron, ich optymalizacją, content marketingiem, dostarczaniu wysokiej jakości kontentu oraz jego dystrybucji i promocji. Nadmiar reklam emitowanych w sieci dostarczanych w tym samym momencie użytkownikowi powoduje, że jego responsywność na „tradycyjną” formę reklamy spada. Użytkownicy poszukują dobrej jakości i wiarygodnego kontentu. Reklama NATYWNA to reklama, która udaje, że nią nie jest. W dobie coraz większej popularności ADBLOKERÓW reklama kontentowa jest nie tylko pożądana, ale wręcz konieczna, aby dotrzeć do konsumenta, zaangażować go w proces komunikacji i wyróżnić się na tle konkurencji w sposobie docierania do grupy celowej. Dobrej jakości, skuteczny kontent to specjalność Codemedia.

Afiliacja

Jesteśmy jedynym domem mediowym z własną siecią afiliacyjną działającą na 16 rynkach europejskich. Budujemy skuteczne programy, w których Klienci płacą tylko za potwierdzone transakcje. Nieustannie wdrażamy nowe narzędzia, metody i strategie współpracy z afiliantami. Posiadamy sieć afiliacyjną Trade Tracker dedykowaną branży e-commerce i tworzoną przez wywodzących się z tej branży specjalistów o wieloletnim doświadczeniu i doskonałej znajomości rynku.

RTB działania programatyczne

Real Time Bidding to precyzyjne docieranie do grupy celowej. Rozwój technologii i systemów przetwarzania danych pozwala nam docierać dokładnie do tych użytkowników, do których chcemy. A chcemy przede wszystkim do tych, którzy są w procesie zakupowym oraz do tych, co do których znamy ich intencje zakupowe. Działamy na platformach Adform oraz DoubleClick.

SEM czyli Adwords i SEO w Google

Wyróżnia nas ponad 3-krotny wzrost efektywności w stosunku do innych domów mediowych. W marketingu wyszukiwarek liczy się przede wszystkim efektywność kosztowa generowanej sprzedaży. Razem z nami wyrosły duże e-sklepy tj. Tchibo czy Tesco Ezakupy. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Premium Google. Posiadamy wszystkie certyfikaty Adwords i DoubleClick. Obsługujemy ponad 90 kont Adwords i DBM. Jako jedna ze 150 agencji z całego świata i jedna z nielicznych w Polsce otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Google Ready to Rock i Game On 2016.

Social Media

Social Media to platforma komunikacji brandu z Konsumentami oraz miejsce generowania opinii przez samych Konsumentów. Social Media to nie tylko FB. Wprawdzie FB mocno tu dominuje, ale istnieją również inne platformy, które angażują użytkowników. Tworzymy strategie social media, prowadzimy profile na FB, wykorzystujemy w strategiach także blogi oraz influencerów (w tym youtuberów).

Mobile Marketing

Intensywny rozwój technologii mobilnych oraz przyjazne otoczenie pozwalają skutecznie oddziaływać na użytkowników z wykorzystaniem komunikacji mobilnej. Blisko 30 mln Polaków korzysta z urządzeń mobilnych, z czego ponad 17 mln z mobilnego internetu. Poświęcamy przeszło 1 godzinę dziennie na mobilną aktywność. Najwyższy czas, aby wykorzystać to w strategiach mediowych. My wiemy jak.

Już wiesz kim jesteśmy, jak pracujemy i jak wspieramy naszych Partnerów w biznesie.

A jak możemy pomóc Twojej Firmie ?