
W rozmowie z portalmedialny.pl CEO Codemedia Piotr Bieńko wskazał jakie
były początki naszego domu mediowego oraz jak zmienił się rynek mediów i
reklamy w ciągu ostatnich 10 lat. Odpowiedział
on również na pytania m.in. o to czy istnieje recepta na udaną kampanię, a
także skąd pomysł na współfinansowanie filmu
dokumentalnego „Joanna”.
W artykule Piotr Bieńko wskazuje,
że „największym sukcesem Codemedia są
wierni i powracający Klienci. Zadowolenie partnerów biznesowych z jakości
naszych usług oraz otwartego podejścia powoduje, że chcą oni do nas wracać i to
jest dla nas największy powód do zadowolenia. Uważamy, że celem współpracy na
linii klient – dom mediowy nie jest jedynie „proste” planowanie i zakup mediów.
Pracujemy z klientem, a nie dla klienta. Nasze sukcesy wynikają z udanych
kampanii współpracujących z nami marketerów”.
Z materiału można dowiedzieć się
również, że jako dom mediowy „chcemy być
jak dotychczas prawdziwym partnerem i doradcą dla naszych Klientów. Efektywnie
wspierać ich w osiąganiu celów biznesowych. Wierzymy, że naszą rolą jest
łączenie dwóch światów – reklamodawcy i konsumenta – tworzenie pomiędzy nimi
platformy komunikacyjnej. Zamierzamy nadal stawiać na indywidualne podejście do
każdego projektu, które przyczynia się do nawiązywania długotrwałych relacji”.
Piotr Bieńko zapytany o to jak będzie
za 10 lat wyglądać rynek reklamy i mediów podkreślił, że pomimo dostępności
nowych technologii i wyzwań z nimi związanych, rewolucji na rynku raczej nie
będzie. Wskazał, że branża musi przygotować się na zmiany, ale nie będą one diametralne.
Ponadto zauważa, że sytuacja kiedy algorytmy reklam programmatic wyręczą domy
mediowe jest w najbliższej przyszłości raczej niemożliwa. Pomogą one jedynie w
poprawie zarządzania przestrzeniami reklamowymi. Nadal potrzebni będą
odpowiedni specjaliści.
Cały artykuł można znaleźć tutaj:
http://www.portalmedialny.pl/art/67007/najwiekszym-sukcesem-codemedia-sa-wierni-i-powracajacy-klienci.html