Czy jednoźródłowe badanie oznacza lepszą przyszłość dla branży reklamowej?

Przez 9 kwietnia 2019 Okiem Ekspertów

Jaka jest rola dzisiejszych domów mediowych, czy nastąpi zwrot w kierunku firm analitycznych i jakie zmiany na rynku nas czekają – na te i inne pytania odpowiadał Piotr Bieńko, CEO naszego domu mediowego w wywiadzie dla Media i Marketing Polska. W rozmowie poruszony został również wątek jednoźródłowego badania, które ujednolici sposób mówienia o mediach i stosowanych wskaźnikach a tym samym ułatwi zrozumienie języka branżowego wszystkim uczestnikom rynku.

Nasz CEO w rozmowie z dziennikarzem magazynu Media i Marketing Polska podkreślił, że w dzisiejszych czasach zadaniem domu mediowego, który chce być dla klientów doradcą, nie jest jedynie planowanie i sprzedaż powierzchni reklamowej. Obecnie kluczowa jest umiejętność łączenia i analizowania danych pochodzących z różnych źródeł, dostrzeganie zależności, wyciąganie właściwych wniosków i implementacja tak zdobytej wiedzy do oceny i optymalizacji działań reklamowych.

W wywiadzie nie mogło zabraknąć również wątku zmieniającego się świata mediów. Piotr Bieńko, zapytany o rynek reklamowy, podkreślił, że jesteśmy świadkami ewolucji w branży, jednak filozofia Codemedia pozostaje niezmienna – musimy szukać rozwiązań, które po prostu działają. Dzięki naszej wiedzy, analitycznemu podejściu do planowania mediów i autorskim narzędziom udaje się nam to robić. W jaki sposób? Odpowiedź znajdziecie w magazynie Media i Marketing Polska, który jest już dostępny na rynku. Co więcej, w rozmowie z Piotrem Bieńko znajdziecie kilka interesujących informacji odnośnie jednoźródłowego badania, które może przynieść ważną korzyść przejawiającą się w postaci mniejszych kosztów zakupu danych. Dzięki niemu będziemy mieć również szanse na ujednolicenie pojęć i wskaźników, z którymi do tej pory mieliśmy interpretacyjny problem.

Zachęcamy do lektury!