Czas reklamowy wokół transmisji z igrzysk w TVP wyprzedany

Przez 13 lutego 2018 Okiem Ekspertów

Portal Press.pl w nowym artykule podaje, że Telewizja Polska sprzedała swój cały czas reklamowy przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich odbywających się w Pjongczangu. Zachęcamy do zapoznania się z całym materiałem, w którym wypowiadają się przedstawiciele domów mediowych, w tym nasz Prezes – Piotr Bieńko.

Telewizyjnej Jedynce – pomimo dużej różnicy czasowej pomiędzy Warszawą a południowokoreańskim Pjongczangiem – udało się wyprzedać wszystkie zasoby przy transmisjach z igrzysk. W ofercie reklamowej najdroższe były bloki przy transmisji skoków narciarskich – 30-sekundowy spot przy konkursie indywidualnym na normalnej skoczni 10 lutego i na dużej skoczni 17 lutego kosztował aż 50 tys. zł (wartość cennikowa, przed rabatami).

Więcej szczegółów oraz wypowiedzi ekspertów można znaleźć na: http://www.press.pl/tresc/52094,czas-reklamowy-wokol-transmisji-z-igrzysk-w-tvp-wyprzedany