Wystartowała kampania firmy Manta

Przez 11 czerwca 2018 Nasze kampanie

„Taniec, muzyka, zabawa” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania firmy Manta S.A. Nasz dom mediowy Codemedia odpowiada za działania digital media mix: display, wideo, YouTube, programmatic, search, social media. Akcja kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.

Manta to polska marka o ugruntowanej pozycji w branży elektroniki użytkowej, z 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności produktów z portfolio marki.

Zależy nam na dotarciu do odbiorców, wśród których będziemy propagować aktywizację fizyczną dzieci poprzez nasze produkty, jako alternatywę dla spędzania przez nie czasu z tabletem bądź smartfonem. Po zapoznaniu się z profilem i doświadczeniem digitalowym domu mediowego, jak również dzięki organizowanym przez Codemedia szkoleniom, zdecydowaliśmy się na współpracę. Zaproponowane działania wpisują się w realizowaną przez nas strategię biznesową – mówi Rafał Wilczopolski, Dyrektor Marketingu Manta S.A

Pierwszy etap działań koncentruje się wokół promocji elektrycznych deskorolek. Cały ruch kampanijny kierowany jest na stronę internetową: https://manta.com.pl/zabawa/, która jest na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana.

W spotach reklamowych i materiałach wideo wykorzystywany jest utwór Sylwii Przybysz „Próbuj dalej”.

Planując aktywności na potrzeby naszych stałych, jak i potencjalnych Klientów staramy się dobierać je w taki sposób, aby pozwalały osiągać jak najlepsze rezultaty. Naszą misją jest wspieranie naszych partnerów biznesowych w sprzedaży ich produktów i usług. Tym razem – po przeprowadzonej analizie – zaproponowaliśmy firmie Manta S.A. promocję w internecie, głównie w formacie wideo – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Akcja potrwa do końca bieżącego roku.