Właściciel marki DayUp nowym klientem domu mediowego Codemedia

Przez 6 września 2019 Nasze kampanie

DayUp – lifestylowa marka przekąsek składających się wyłącznie z naturalnych składników rusza z kolejną promocją w telewizji. Jej obecność przy starannie wybranych programach zapewnił nasz dom mediowy.

DayUp to marka należąca do firmy Arteta, innowatora na rynku spożywczym.

Marka po raz kolejny postawiła na obecność w telewizji. Produkty DayUp pojawią się na głównych antenach TVP i TVN. Billboardów sponsorskich nie zabraknie również na takich kanałach tematycznych jak np. TVN7, TTV, TVP ABC, TVP SERIALE oraz tych znajdujących się w portfolio Polsatu. Zaplanowanie i zakup kampanii właściciel marki – Arteta – zdecydował się powierzyć tym razem naszemu domowi mediowemu.

Materiały reklamowe będą również towarzyszyć wybranym serialom, w tym „Na Wspólnej” czy „Barwy Szczęścia” oraz programom śniadaniowym. Wszystkie te działania zagwarantują produktom DayUp precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wzrost świadomości, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki.

Komunikacja opiera się na 8 sekundowych billboardach przedstawiających różne produkty marki wpisujące się w styl życia swoich konsumentów. Kampania potrwa do końca września br. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Brasil.