TXM wraz z Codemedia rusza z nową kampanią

Przez 27 kwietnia 2018Nasze kampanie

Wystartowała nowa kampania promująca ogólnopolską sieć dyskontów modowych TXM (Textilmarket). Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada nasz dom mediowy.

TXM S.A. to największa polska sieć dyskontów odzieżowych działająca od 1989 roku. Dysponuje ponad 400 punktami sprzedaży w Polsce, Rumunii i na Słowacji oraz nowoczesnym sklepem Internetowym. TXM należy do grupy kapitałowej Redan S.A.

Kampania promująca gazetki ofertowe ma na celu zachęcenie konsumentów zarówno do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, jak i do zakupów w sieci. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku. To odpowiedź na potrzeby klientów i trendy rynkowe.

Na rynku działamy od ponad 25 lat. W ciągu tego czasu zdobyliśmy doświadczenie, które obecnie pozwala nam na dynamiczne dostosowywanie naszej oferty do zmieniających się potrzeb klientów. Dzięki temu jest ona atrakcyjna nie tylko pod względem cenowym. Wierzymy, że kampania przyczyni się do zwiększenia zainteresowania naszą ofertą oraz wpłynie na wzrost rozpoznawalności naszych sklepów – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu TXM S.A.

Działania prowadzone są głównie w stacjach z grupy BIG4 oraz MUX i opierają się na krótkich 10– sekundowych spotach reklamowych przygotowanych przez agencję San Markos.

Zarekomendowaliśmy TXM kampanię telewizyjną ze względu na potencjał tego medium w budowaniu zarówno ruchu w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. Ponadto kampania telewizyjna pozwoli uwiarygodnić markę TXM i zbudować zaufanie u konsumentów, gdyż dla wielu był to do tej pory mało znany sklep z okolicy – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.