
Nasz dom mediowy Codemedia – po wygranym przeglądzie ofert – zajmie się obsługą kampanii reklamowych dla firmy kurierskiej InPost z zakresu digital. Ruszyły już pierwsze działania, które polegają na promocji usług skierowanych do klienta B2B.
Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W Polsce działa już ok. 3000 Paczkomatów InPostu.
Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć ilości partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowopowstających Paczkomatach. Dlatego po zapoznaniu się z przedstawioną ofertą domu mediowego Codemedia, zdecydowaliśmy się na skorzystanie z ich usług – mówi Rafał Trawicki, Kierownik Marketingu InPost.
W ramach aktualnych działań wykorzystany zostanie szeroki wachlarz narzędzi komunikacji internetowej.
Nasz cel to popularyzacja marki InPost w sektorze ecommerce i przedstawienie zalet usługi odbioru produktów zakupionych online w Paczkomatach wśród osób, które wykorzystują Internet, jako szybką i prostą metodę zakupów. Kampania będzie częścią większych działań prowadzonych dla tego Klienta przez cały rok, których głównym celem będzie pozyskiwanie wartościowych leadów B2B – wskazuje Urszula Dyduła, Media Manager, Codemedia.