
Startuje kampania promująca Glucocare – suplement przeznaczony dla osób ze stanem przedcukrzycowym. Działania prowadzone będą w telewizji, głównie na kanałach tematycznych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada nasz dom mediowy.
Producentem suplementu jest STADA Poland Sp. z o.o, spółka będąca polską częścią wiodącego na światowych rynkach farmaceutycznych koncernu STADA AG. Promowany produkt – Glucocare – pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi.
Akcja promocyjna ma na celu dotarcie do osób zagrożonych cukrzycą typu 2, które borykają się m.in. z nadwagą i nadciśnieniem oraz nieaktywnych fizycznie, a także zachęcenie ich do wyboru Glucocare.
Działania promujące Glucocare opierają się na 15- i 30-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w wybranych kanałach tematycznych, takich jak TVP Info, TVP Polonia, TVN 24, CI Polsat, BBC Lifestyle, Superstacja, CBS Europa, TV Republika. Można je będzie zobaczyć także w TVP1 i TVP2 o ustalonych porach. Zapewni to precyzyjne dotarcie do zdefiniowanej grupy docelowej.