
W ubiegłym roku prawie wszystkie dzienniki drukowane zanotowały najniższą sprzedaż w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza”. Natomiast „Fakt” był najchętniej kupowany.
Z opublikowanej przez portal Wirtualnemedia.pl analizy wynika, że w 2017 roku:
- średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 261 413 egz., czyli o 7,05 proc. mniej niż w poprzednim roku;
- z trzeciej na drugą pozycję awansował „Super Express” (ZPR Media) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 128 601 egzemplarzy;
- na ostatnią lokatę podium spadła z kolei „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu – o 21,12 proc. do 110 948 egzemplarzy.
Jak wskazuje Piotr Kaniewski – Media Director w naszym domu mediowym – drukowane dzienniki czasy swojej największej świetności mają już za sobą. Jednak nie oznacza to, że można je spisać całkowicie na starty. Czeka je ewolucyjne dostosowanie do nowych warunków i oczekiwań czytelników.
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakt-najchetniej-kupowany-w-2017-roku-wiekszosc-dziennikow-z-najnizsza-sprzedaza-w-historii