Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio STADA

Przez 18 października 2018 Bez kategorii

Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

STADA jest niemieckim koncernem jednym z wiodących na światowych rynkach farmaceutycznych. Oferuje dostęp zarówno do wysokiej jakości leków innowacyjnych, generycznych i specjalistycznych. Produkty koncernu to leki na receptę jak i produkty klasyfikowane jako self-medication.

Objęty kampanią promocyjną probiotyk Lactostad na tle konkurencji wyróżnia się bardzo wysoką dawką żywych kultur bakterii (do 50 mld w poj. dawce) oraz wyjątkową formą podania (buteleczka z gotowym do wypicia roztworem). Produkt można kupić bez recepty. Polecany jest szczególnie osobom, które chcą utrzymać lub przywrócić właściwą florę bakteryjną jelit.

Kampania obecna jest na antenach TVP ( m in. Pytanie na Śniadanie, Prognoza Pogody), TVN (Dzień Dobry TVN, Prognoza Pogody), a także wybranych stacjach tematycznych. Kontynuacją działań telewizyjnych będzie kampania w radio.

Tej jesieni w mediach obecne będą także plastry lecznicze Itami (stosowane w leczeniu bólu np. krzyża). Będzie to druga w tym roku odsłona akcji.

Kampania potrwa do 11 listopada br.