
Jak wynika z analizy portalu Press.pl średnio 1,22 mln widzów oglądało w TVP 1 magazyn reporterski ”Alarm!” w pierwszym tygodniu emisji. Programy interwencyjne w konkurencyjnych kanałach mają znacznie lepsze wyniki. Portal skorzystał z udostępnionych przez nas danych.
Z materiału możemy dowiedzieć się m.in., że do tej pory ”Alarm!” przyciąga mniej widzów niż podobne programy w TVN (”Uwaga!”) i Polsacie (”Interwencja”). Ponadto z opublikowanej analizy wynika, że w poprzednim tygodniu:
- magazyn reporterski ”Uwaga!” (o 19.45) śledziło w TVN średnio 2,27 mln widzów (wydania w dni powszednie 2,32 mln);
- ”Interwencja” (o 16.15) gromadziła w Polsacie 1,73 mln widzów.
Katarzyna Baczyńska ,TV Director w naszym domu mediowym uważa, że utrzymanie widza przez ”Alarm!” może być trudniejsze w porównaniu z ”Uwagą!” przede wszystkim ze względu na godzinę emisji. Co więcej, analizuje również, że w TVN w ostatnim tygodniu widownia ”Uwagi!” była o niemal 30 procent mniejsza w stosunku do ”Faktów”, a widownia ”Alarmu!” jest aż o niemal połowę mniejsza względem ”Wiadomości”.
Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem na: https://www.press.pl/tresc/52471,_alarm__-w-tvp-1-w-pierwszym-tygodniu-mial-1_22-mln-widzow
Zdjęcie pochodzi ze strony: https://www.press.pl/tresc/52471,_alarm__-w-tvp-1-w-pierwszym-tygodniu-mial-1_22-mln-widzow