This is strategic marketing. Big data=big bang or big problem?

Przez 19 lipca 2018 Akademia

Wystartowaliśmy z nowymi wykładami, których hasłem przewodnim jest: „This is strategic marketing. Big data=big bang or big problem?”

W czasie spotkań poruszamy m.in. kwestie znaczenia big i small data oraz możliwości ich efektywnego wykorzystania w procesie tworzenia komunikacji i strategii, jak również przybliżamy rolę domu mediowego jako doradcy w procesie analizy i interpretacji tychże danych.

Pierwsze spotkanie już za nami. 18 lipca 2018 roku do restauracji BoatHouse w Warszawie przybyło ponad 40 gości. Uczestnikami wykładów byli przedstawiciele branż m.in. FMCG, retail, farmacji i motoryzacji.

Wykłady podzielone zostały na 4 bloki tematyczne, w których m.in. przedstawiamy:

  • Praktyczne zastosowanie big i small data;
  • Cele mediowe i marketingowe;
  • Metodologie pomiaru w zakresie online i offline;
  • Różne podejścia do agregacji danych.

Wykłady prowadzą:

Piotr Bieńko – Prezes Zarządu
Katarzyna Baczyńska – TV Director
Bartosz Zientek – Group Account Director
Rafał Drosik – Customer & Data Intelligence Director
Tomasz Choroszewski – Deputy Customer & Data Intelligence Director

Maciej Rzeżuchowski – Group Account Director

Piotr Kaniewski – Media Director

Zdjęcia pochodzą z 18 lipca 2018 roku.