
Wystartowaliśmy z nowymi wykładami, których hasłem przewodnim jest: „This is strategic marketing. Big data=big bang or big problem?”
W czasie spotkań poruszamy m.in. kwestie znaczenia big i small data oraz możliwości ich efektywnego wykorzystania w procesie tworzenia komunikacji i strategii, jak również przybliżamy rolę domu mediowego jako doradcy w procesie analizy i interpretacji tychże danych.
Pierwsze spotkanie już za nami. 18 lipca 2018 roku do restauracji BoatHouse w Warszawie przybyło ponad 40 gości. Uczestnikami wykładów byli przedstawiciele branż m.in. FMCG, retail, farmacji i motoryzacji.
Wykłady podzielone zostały na 4 bloki tematyczne, w których m.in. przedstawiamy:
- Praktyczne zastosowanie big i small data;
- Cele mediowe i marketingowe;
- Metodologie pomiaru w zakresie online i offline;
- Różne podejścia do agregacji danych.
Wykłady prowadzą:
Piotr Bieńko – Prezes Zarządu
Katarzyna Baczyńska – TV Director
Bartosz Zientek – Group Account Director
Rafał Drosik – Customer & Data Intelligence Director
Tomasz Choroszewski – Deputy Customer & Data Intelligence Director
Maciej Rzeżuchowski – Group Account Director
Piotr Kaniewski – Media Director
Zdjęcia pochodzą z 18 lipca 2018 roku.