„Komunikacja online czy offline, a może jednak konsument?” – wykłady z dnia 22 lutego 2018 r.

Przez 22 lutego 2018Akademia

Zakończyła się kolejna edycja wykładów z digital marketingu organizowanych przez naszych ekspertów.

W wydarzeniu, które odbyło się w Centrum Konferencyjnym Adgar, wzięło udział przeszło 40 osób z 27 różnych firm.

Wykłady poprowadzili:

  • Robert Stępniewski – Digital Media Director
  • Urszula Dyduła – Media Manager
  • Rafał Drosik – Customer & Data Intelligence Director
  • Tomasz Choroszewski – Deputy Customer & Data Intelligence Director
  • Anna Lipińska – Account Director
  • Marta Gilbas – Branded Content Director
  • Piotr Gruszfeld – Programmatic Specialist
  • Bartosz Samorajczyk – Senior SEM Analyst

 

Uczestnicy wykładów mogli poszerzyć swoją wiedzę odnośnie trendów 2020 w zachowaniach konsumenckich, problemów i wyzwań dzisiejszej reklamy, social mediów, programmatic buyingu oraz reklamy video i mobile.

Zebraliśmy pochlebne opinie, które mobilizują nas do organizacji nowych spotkań. O kolejnych wydarzeniach będziemy informować na bieżąco. Zachęcamy do śledzenia naszej strony.

 

Galeria zdjęć z 22 lutego 2018 roku.