
Wykłady pt. „It’s (not) all about the money, czyli TV nie tylko dla wybranych” dotyczą planowania kampanii telewizyjnych. Organizujemy je od 2016 roku. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 200 osób reprezentujących przeszło 100 firm. Uczestnikami wykładów są m.in. przedstawiciele branż FMCG, retail, farmacji i motoryzacji.
Wykłady podzielone są na 4 bloki tematyczne, w których przedstawiamy:
- w jaki sposób można dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez kampanię telewizyjną, nawet przy małym budżecie;
- aktualny rynek TV i trendy w reklamie telewizyjnej;
- telewizję jako część większej całości i to jak można w niej łamać schematy;
- sposoby na efektywne poprowadzenie kampanii przy wykorzystaniu analizy danych.
Wykłady prowadzą:
Piotr Bieńko – Prezes Zarządu
Katarzyna Baczyńska – TV Director
Bartosz Zientek – Group Account Director
Marta Gilbas – Branded Content Director
Rafał Drosik – Customer & Data Intelligence Director
Tomasz Choroszewski – Deputy Customer & Data Intelligence Director
Piotr Gruszfeld – Programmatic Specialist
Zdjęcia pochodzą z 23 sierpnia 2017 roku.