„It’s (not) all about the money, czyli TV nie tylko dla wybranych”

Przez 23 sierpnia 2017 Akademia

Wykłady pt. „It’s (not) all about the money, czyli TV nie tylko dla wybranych” dotyczą planowania kampanii telewizyjnych. Organizujemy je od 2016 roku. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 200 osób reprezentujących przeszło 100 firm. Uczestnikami wykładów są m.in. przedstawiciele branż FMCG, retail, farmacji i motoryzacji.

Wykłady podzielone są na 4 bloki tematyczne, w których przedstawiamy:

  • w jaki sposób można dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez kampanię telewizyjną, nawet przy małym budżecie;
  • aktualny rynek TV i trendy w reklamie telewizyjnej;
  • telewizję jako część większej całości i to jak można w niej łamać schematy;
  • sposoby na efektywne poprowadzenie kampanii przy wykorzystaniu analizy danych.

 

Wykłady prowadzą:

Piotr Bieńko – Prezes Zarządu
Katarzyna Baczyńska – TV Director
Bartosz Zientek – Group Account Director
Marta Gilbas – Branded Content Director
Rafał Drosik – Customer & Data Intelligence Director
Tomasz Choroszewski – Deputy Customer & Data Intelligence Director
Piotr Gruszfeld – Programmatic Specialist

Zdjęcia pochodzą z 23 sierpnia 2017 roku.