Akademia Codemedia: BIG DATA=BIG BANG or BIG PROBLEM?

Przez 24 stycznia 2019 Akademia

Za nami kolejne wykłady z cyklu Akademii Codemedia. W ostatni czwartek (17 stycznia br.) eksperci z naszego domu mediowego przybliżyli specyfikę analizy z wykorzystaniem big/small data. Uchylili rąbka tajemnicy na temat swojej codziennej pracy z danymi oraz przedstawili na czym polega data science w wykonaniu Codemedia.

To już druga edycja (po pierwszej która miała miejsce w połowie 2018 r.) poświęcona temu zagadnieniu, którą zorganizowaliśmy w odpowiedzi na duże zainteresowanie tym tematem. Osoby obecne na wykładach miały możliwość przypomnienia sobie zarówno historii big data oraz zmian w metodologii pomiaru mediów offline i online, jak i zdobycia nowej wiedzy na temat tego, w jaki sposób z powodzeniem łączyć dane ilościowe i jakościowe, aby osiągać zamierzone cele mediowe i marketingowe. Prelegenci wyjaśnili różnicę między kampaniami koncentrującymi się na efficiency, a tymi na effectiveness oraz zaprezentowali różne podejścia do agregacji danych na przykładzie telewizji linearnej i wideo online. Co więcej, przytoczyli przykłady wykorzystania big data/small data w działaniach komunikacyjnych marek z różnych branż.

Wykłady były dla uczestników okazją nie tylko do poszerzenia znajomości zagadnień z zakresu big data i projektowania kampanii, ale także do poznania roli domu mediowego jako partnera w procesie analizy i interpretacji danych. . Jesteśmy dumni, bo tegoroczna edycja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Aż 90% osób, które podzieliły się z nami swoją opinią w formie anonimowej ankiety – wskazało, że poleciłoby je znajomym.

Akademia Codemedia to cyklicznie organizowane wykłady dotyczące różnych dziedzin i zagadnień z branży mediowej. Adresujemy je do pracowników działów marketingu, odpowiedzialnych za działania mediowe wspierające realizację celów biznesowych (zarówno tych marketingowych jak i sprzedażowych).

FreshMail.pl