Kompetencje

Oferujemy zintegrowane usługi z zakresu strategii 360 stopni oraz planowania i zakupu mediów. Specjalizujemy się w rozwiązaniach w mediach bezpośrednio wspierających sprzedaż.

Analizy konkurencji

Dla każdego Klienta w ramach obsługi przygotowujemy szczegółowe analizy działań konkurencji. Do tego celu wykorzystujemy szereg narzędzi. W ramach analizy nasi Klienci otrzymują informacje na temat strategii komunikacji swoich konkurentów biznesowych, ruchu na stronie, aktywności w social mediach, wydatków na reklamę i wiele innych kluczowych danych. Analizujemy także kreacje konkurencji, co często w połączeniu z wyprowadzoną strategią umożliwia nam doradztwo także w tej kwestii.

Brand 24

Monitorujemy cały internet: fora, blogi, social media (nie tylko Facebooka) . Dzięki temu jesteśmy w stanie bardzo szybko wychwycić negatywne opinie na temat produktów naszych Klientów i odpowiednio zareagować. Opracowujemy raporty dotyczące obecności i aktywności marek w sieci.

Codemedia Eco/metrics

„Dzięki modelowaniu ekonometrycznemu dowiedzieliśmy się, że czynniki, które wydawały się mało istotne, wpływają na sprzedaż bardziej niż ktokolwiek w firmie zakładał!” – przyznał jeden z Klientów Codemedia. Modelowanie ekonometryczne, czyli wyjaśnianie rzeczywistości za pomocą cyfr, jest wyjątkowo zaawansowanym i niejednokrotnie przydatnym procesem. Nie zawsze może odpowiedzieć na wszystkie hipotezy czy pytania, jednak jest jednym z wielu używanych przez nas narzędzi.

Codemedia Repo/rter

Każda kampania, jej efekty, a nawet dane sprzedażowe mogą być dostępne w przejrzystym systemie raportowym i osiągalne online z dowolnego urządzenia podłączonego do sieci. Analiza i przygotowanie danych nie jest zwykle bardzo skomplikowanym procesem (częściej czasochłonnym), ale już poprawne wyciąganie wniosków to często sztuka, jaka udaje się nielicznym.

Codemedia Pre/visto

To po prostu przewidywanie oglądalności telewizji na podstawie najbardziej szczegółowych danych jakie są dostępne na rynku, czyli w oparciu o każdego uczestnika panelu telemetrycznego z osobna. Proces oparty na modelowaniu prawdopodobieństw oglądalności telewizji przez poszczególnych panelistów umożliwia nam precyzyjne planowanie Waszych kampanii w dowolnych grupach celowych. Dzięki temu realizacja „w punkt” jest zawsze bezkompromisowa.

Codemedia Quando

Pomaga ustalić optymalny okres przeprowadzenia kampanii mediowej. Dwuetapowy proces, który umożliwia najpierw analizę kategorii produktowej, a potem zestawienie wniosków z niej płynących ze specyfiką mediów w danym okresie. Podczas pierwszego etapu, analizie poddana zostaje sezonowość kategorii i/lub produktu w oparciu o dane sprzedażowe oraz sezonowość zainteresowania tematem. W drugim etapie uzyskane wyniki są zestawiane ze specyfiką mediów w danym okresie (z naciskiem na sezonową zmienność cen w TV oraz zróżnicowany potencjał zasięgowy w poszczególnych miesiącach).

Google DoubleClick Studio

DoubleClick Studio to narzędzie, za pomocą którego agencje kreatywne i mediowe tworzą jednostki reklamowe DoubleClick Rich Media i nimi zarządzają. Pomaga ono agencjom kreatywnym usprawniać procesy rich media i kontrolować czas realizacji. Agencje mediowe i marketerzy korzystający z DoubleClick for Advertisers mogą skrócić czas spędzany na dystrybucji i zarządzaniu reklamami rich media, jeśli współpracują z agencjami kreatywnymi, które używają DoubleClick Studio.

Google DoubleClick Bid Manager

DoubleClick Bid Manager to platforma DSP (demand-side platform) nowej generacji firmy Google. Program DoubleClick Bid Manager zbudowany na globalnej infrastrukturze Google i w pełni zintegrowany z DoubleClick Digital Marketing odwzorowuje zautomatyzowane zakupy, aby umożliwić agencjom i marketerom skuteczniejszy i sprawniejszy zakup mediów displayowych z pojedynczej platformy w różnych programach wymiany ruchu w czasie rzeczywistym.

Google Analytics

Jesteśmy certyfikowanymi ekspertami doświadczonymi we współpracy z ponad 300 Klientami z wykorzystaniem technologii web-analitycznych: Google Analytics i Piwik. Dostarczają one zarówno standardowe raporty, jak również bardziej zaawansowane informacje w 4 głównych kategoriach raportowych: Visitors, Actions, Referrers, Goals/e-Commerce (30+ reports).

Google DoubleClick Rich Media

DoubleClick Rich Media to kompleksowy system do tworzenia reklam rich media, zarządzania nimi i generowania raportów. Ułatwia realizację innowacyjnych i skutecznych kampanii online, które w pełni wykorzystują interaktywność i format wideo.

Google DoubleClick Campaign Manager

DCM to narzędzie do zarządzania kampanią reklamową. To możliwość kompleksowego mierzenia, analizowania i optymalizacji kampanii online. DCM daje szerokie możliwości precyzyjnego segmentowania grup celowych. To analiza atrybucji sprzedaży, ścieżek konwersji, jak również system, który ułatwia i przyspiesza implementację kampanii oraz całego procesu optymalizacji działań mediowych.

Google DoubleClick Search

DoubleClick Search to rozwiązanie stworzone na infrastrukturze Google i natywnie zintegrowane z platformą DoubleClick Digital Marketing. Umożliwia szybsze i łatwiejsze zarządzanie dużymi kampaniami w sieci wyszukiwania w Google AdWords, Microsoft adCenter i Yahoo Search Marketing.

Już wiesz kim jesteśmy, jak pracujemy i jak wspieramy naszych Partnerów w biznesie.

A jak możemy pomóc Twojej Firmie ?