EWOLUCJA VIDEO

ZAPRASZAMY DO ŚWIATA SUPERBOHATERÓW, CZYLI JAK ZAPANOWAĆ NAD VIDEO MARKETINGIEM W TWOJEJ FIRMIE

WARSZAWA 29.05.2019

ARTHOTEL STALOWA 52

DLACZEGO WARTO?

Podczas wykładów odpowiemy na pytania i wyzwania pojawiające się w codziennej pracy osób zarządzających marketingiem.

Jak uniknąć pułapki grupy referencyjnej w telewizji linearnej? Jak planować i kupować nie tylko tanio, ale też efektywnie trafiając w przysłowiowy punkt? Na co zwracać uwagę analizując listę spotów?

W pułapce niskiego CPM – czy dużo i tanio zawsze znaczy najlepiej? Kiedy warto zapłacić więcej za odtworzenie reklamy i od czego to zależy?

Kiedy programmatic jest najlepszą metodą zakupu video? Prawie zawsze, z tym że „prawie” robi dużą różnicę.

Badań jednoźródłowych nadal nie ma. Jak łączymy dane telewizji linearnej i VoD?

Jak uniknąć pułapki grupy referencyjnej w telewizji linearnej? Jak planować i kupować nie tylko tanio, ale też efektywnie trafiając w przysłowiowy punkt? Na co zwracać uwagę analizując listę spotów?

W pułapce niskiego CPM – czy dużo i tanio zawsze znaczy najlepiej? Kiedy warto zapłacić więcej za odtworzenie reklamy i od czego to zależy?

Kiedy programmatic jest najlepszą metodą zakupu video? Prawie zawsze, z tym że „prawie” robi dużą różnicę.

Badań jednoźródłowych nadal nie ma. Jak łączymy dane telewizji linearnej i VoD?

DLACZEGO SUPERBOHATEROWIE?

Ponieważ są z nami od bardzo dawna, zmieniają się, ale bardzo skutecznie walczą o naszą uwagę. To wielopokoleniowe, narastające i ewoluujące szaleństwo, dokładnie tak, jak video w świecie reklamy. Poznając ich moce, będziemy w stanie stworzyć Dream Team dla pojedynczych kampanii.

AGENDA WYKŁADÓW

Ewolucja VIDEO - zapraszamy do Świata Superbohaterów!

10:00-10:15 / Piotr Bieńko / CEO

Analizując dzisiaj scenę mediową warto zadać sobie pytanie, czy określenie „Landscape telewizyjny” jest jeszcze na miejscu. Coraz częściej mówimy o Landscape Video, tu jednak ograniczamy się do analizy sposobu dystrybucji. A może w dzisiejszych czasach powinniśmy już mówić o Landscape Treści analizując nie użytkowników mediów czy form komunikacji, a konkretny content i zmiany w profilu widza między poszczególnymi nośnikami?

PANEL 1: TV i VOD – KAŻDE Z OSOBNA LUB W DUECIE

TV Linearna - wyższy poziom wtajemniczenia…
czyli od Clarka Kenta do Supermana

10:15-11:15 / Katarzyna Baczyńska / TV Director

Dlaczego TV linearną przedstawia Superman? Bo jego telewizyjne wcielenie jest tak „stare” jak reklama w tym medium (1941 rok – pierwsza reklama w TV, 1948 rok – pierwszy serial o przygodach Supermana). Każdy zna słabość Człowieka ze Stali i każdy wie, że to jego jedyna słabość. Tak jak w przypadku TV: jej kryptonitem i jedyną słabością jest linearność.

sVOD - oglądasz co chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz…
czyli Thor i nieograniczona kontrola nad czasem i przestrzenią

11:15-11:45 / Bartosz Zientek / Group Account Director

Dlaczego VOD przedstawiamy jako Thora? Nordycki Bóg Piorunów jest nie tylko nieśmiertelny, ale też wyznacza standardy w rozumieniu zwrotu „uzdolniony wojownik”. Co więcej, jego młot daje mu nieograniczoną kontrolę nad czasem i przestrzenią. Thor jest tak dobry, że ciężko byłoby stworzyć komiks, w którym narodzą się superbohaterowie zagrażający jego pozycji.

PRZERWA KAWOWA (15 MIN.)
PANEL 2: VIDEO ONLINE – ZAKUP I REALIZACJA KAMPANII

Zakup VOD - w pułapce niskiego CPM…
czyli Incredible Hulk kampanii VOD

12:00-12:30 / Tomasz Choroszewski / Digital Media Director

Dlaczego kampanie VOD kupowane na RON mają zieloną twarz Hulka? W zamyśle twórców, Hulk miał być kwintesencją ludzkiej wściekłości, oraz miał symbolizować amerykańską tendencję do agresywności, a także dążenie do samozniszczenia i antyintelektualizmu. Czyli zróbmy VOD, a jak VOD to RON bo szeroko i najtaniej. Ale czy najlepiej?

Zakup programatyczny - kiedy i dla kogo…
czyli Dr Strange dzisiejszego świata reklamy

12:30-13:00 / Michał Gąś / Head of Programmatic

Dlaczego Programmatic VOD ma jego twarz? Bo to „Najwyższy Czarownik”, dziwny i niezrozumiały – dokładnie jak programmatic. Problem w tym, że magia to magia – coś co jest niewytłumaczalne, np. bidowanie. My postaramy się trochę tej magii przed Państwem odkryć.

Adressable TV - najwyższy stopień wtajemniczenia…
czyli Flash - geniusz szybszy od światła

13:00-13:30 / Piotr Bieńko / CEO

Dlaczego Adressable TV ma twarz Flasha? Nie tylko potrafi biegać, myśleć i działać z prędkością światła, ale nawet szybciej. Potrafi przemieszczać się w czasie, pokonywać materię i czytać/nabywać wiedzę w niesamowitym tempie. Superbohater geniusz – dokładnie jak Adressable TV.

PRZERWA NA LUNCH (45 MIN.)
PANEL 3: EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII VIDEO

DAR, TAR, JIC - w gąszczu niezrozumiałych skrótów i metod badawczych…
czyli Człowiek Zagadka

14:15-14:45 / Rafał Drosik / Customer & Data Intelligence Director

Dlaczego Człowiek Zagadka? Bo ma potężną moc (tu: wpływ na rynek reklamy), a rzadko kiedy go rozumiemy.

Video - w dążeniu do perfekcji: lepiej, taniej, szybciej…
czyli Wojna Bohaterów: Kapitan Ameryka vs Iron Man

14:45-15:15 / Maciej Rzeżuchowski / Group Account Director

Dlaczego „united we stand, devided we fall”?

Case Studies - kampanie Video na wielu ekranach…
czyli zapraszamy do kina

15:15-15:45 / Jakub Zientek / Head of Social Media & Content

Reklama video jest jak Deadpool? Nie do końca wiadomo w jaki sposób będzie działać. Ciężko przewidzieć jej skutki względem miejsca publikacji. Jeśli nieodpowiednio z niej korzystamy, bywa bardzo zdradliwa. Deadpool jest mistrzem kamuflażu, szybko opanowuje nowe sztuki walki, szczególnie te dopuszczające ciosy poniżej pasa. Reklama video jest podobna. Powstawała wraz z telewizją, cicho przenosiła się na inne nośniki, a aktualnie jest wszędzie. Telewizja, internet, mobile, OOH, kino. Wtopiła się tak bardzo, że stała się częścią naszego życia. Potrafi zaskakiwać, wywoływać śmiech, wzruszenie, ekscytację i strach. Wielość ekranów i zupełnie różna konsumpcja w zależności od czasu i miejsca, tworzy chaotyczny charakter reklamy video. Nieprzewidywalność i mnogość rozwiązań mocno koresponduje z charakterem Deadpoola.

ZAKOŃCZENIE WYKŁADÓW 16:00

Jeśli chcesz wziąć udział w wykładach żeby dowiedzieć się jak zapanować nad video marketingiem w Twojej firmie – zarezerwuj teraz miejsce wypełniając formularz obok i akceptując zgody.

Prosimy wziąć pod uwagę, że wykłady są bezpłatne, a liczba miejsc ograniczona. Po rejestracji, otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie rezerwacji miejsca.

Jeśli chcesz wziąć udział w wykładach żeby dowiedzieć się jak zapanować nad video marketingiem w Twojej firmie – zarezerwuj teraz miejsce wypełniając formularz poniżej i akceptując zgody.

Prosimy wziąć pod uwagę, że wykłady są bezpłatne, a liczba miejsc ograniczona. Po rejestracji, otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie rezerwacji miejsca.

ZAUFALI NAM
Kontakt do organizatorów

ul. Rolna 175B,
02-729 Warszawa,
NIP: 525-24-34-947

KRS: 0000368274, Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy spółki: 180 980,00 zł

Edyta Cacko

e-mail: [email protected]
kom.: 883 344 039

Marcin Matyja

e-mail: [email protected]
kom.: 519 332 680

Edyta Cacko

e-mail: [email protected]
kom.: 883 344 039

Marcin Matyja

e-mail: [email protected]
kom.: 519 332 680


ul. Rolna 175B,
02-729 Warszawa,
NIP: 525-24-34-947

KRS: 0000368274, Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy spółki: 180 980,00 zł