O NAS

Jesteśmy Codemedia, polskim niezależnym domem mediowym, który wierzy, że w tym nowoczesnym świecie nie ma miejsca dla standardowego modelu działania, a dom mediowy nie może być wyłącznie resellerem powierzchni reklamowej.

Kim jesteśmy ?

Powstaliśmy w 2008 roku w czasie rewolucji cyfrowej, która zmieniła życie konsumentów i marek. Założyliśmy dom mediowy, gdyż wierzymy, że w nowoczesnym i dynamicznym świecie nie ma miejsca dla standardowego modelu działania. Dom mediowy nie może być wyłącznie resellerem powierzchni w mediach, niezależnie od tego, czy są nimi media tradycyjne czy nowoczesne. Dom mediowy musi być partnerem w biznesie każdego Klienta.

 

Obroty Codemedia zbliżają się wartościowo do obrotów czołowych globalnych domów mediowych na rynku. Jest to niewątpliwy sukces niezależnej agencji mediowej, z polskim kapitałem, bez międzynarodowego wsparcia, bez globalnych klientów, na znacznie trudniejszym rynku, w którym to na nas spoczywa duża odpowiedzialność za wygenerowaną sprzedaż.

Nasza misja jest prosta – wspierać naszych Klientów w sprzedaży ich produktów i usług. Niezależnie od tego jaki kanał komunikacji jest używany: cyfrowy, elektroniczny czy papierowy, czy jest to ATL czy BTL – zawsze porównujemy inwestycje z wygenerowanym przychodem i często rozliczamy się w oparciu o prowizję od sprzedaży.

Nasza misja
Nasi Specjaliści

Codemedia to zespół wysoko wykwalifikowanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, związanych z branżą mediową od początków istnienia rynku reklamy w Polsce.

 

Codemedia zostało założone przez praktyków (online, telewizja), którzy zdobyli doświadczenie podczas pracy w sieciowych domach mediowych wspomagając komunikacyjnie największe światowe i polskie marki.

 

Pracują dla nas najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach na polskim rynku.

13

… lat doświadczenia w direct marketingu i performance marketingu

16

… lat doświadczenia w mediach cyfrowych

20

… lat doświadczenia w telewizji i w innych mediach tradycyjnych

Nasz Zespół

Piotr Bieńko

CEO

Od 1995 roku zajmuje się budowaniem strategii komunikacji marek, ze szczególnym uwzględnieniem telewizji. Od 2012 roku Prezes Zarządu Codemedia.
Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym Mediasense, Commercial Directorem w Universal McCann i TV Directorem w MPG (obecnie Havas). Był również związany z domem mediowym Starcom oraz Biurem Reklamy Telewizji Polskiej.

Odpowiadał za kampanie, przede wszystkim telewizyjne, dla największych zagranicznych i polskich marek. Pracował m.in. dla: Polkomtela, BZ WBK, Media Markt, Saturn, Fiat, Durex, Zdrovit, Nordea Bank, Pierre Fabre, Open Finance i Noble Bank.

Wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Bartosz Zientek

Group Account Director

Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę w branży mediowej rozpoczął w 2005 w strukturach MPG (dzisiaj Havas Media), gdzie był odpowiedzialny za kompleksową obsługę takich klientów jak: Hyundai Motor Poland, Clarks, Avans, SSL Healthcare.
Z Codemedia związany od 2011, gdzie rozpoczął pracę na stanowisku Media Managera, będąc odpowiedzialnym zarówno za budowanie kompleksowych strategii dla obecnych oraz nowych klientów agencji, jak i późniejszą ich implementację w mediach. Od 2013 na stanowisku Group Account Directora przejął koordynację pracy jednego z zespołów klienckich, w ramach którego był odpowiedzialny za pracę zespołu dla takich marek jak: Idea Bank, Viscoplast, Command, CUK, Pożyczkomat, Monsterpolska.pl, Mall.pl. Ponadto, w ramach struktury Codemedia jest odpowiedzialny za wsparcie przy negocjacjach z mediami.

Kapitan reprezentacji Codemedia w piłce nożnej, z którą w 2016 osiągnęliśmy historyczny sukces, zajmując drugie miejsce w XIII edycji piłkarskiego turnieju Biura Reklamy TVP.

Prywatnie zagorzały zwolennik aktywnego uprawiania sportów (koszykówka, piłka nożna, pływanie, rower), aktywny kibic piłkarski, kinoman, fan fantastyki zarówno tej fabularnej, jak i literackiej.

Robert Stępniewski

Digital Media Director

Posiada 16 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia (obecnie ISOBAR) z którą był związany 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego i wielu innych.
Obecnie w Codemedia odpowiedzialny jest za przygotowywanie strategii mediowych, budowanie relacji z klientami i zarządzanie zespołem klienckim. Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce dla marki BMW wykorzystał gry online jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową.

Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Rafał Drosik

R&D Director

W Codemedia od 2016 roku. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte po stronie Klienta w obszarach marketingu, analiz oraz budowania strategii. Ostatnie 8 lat kierował Działem Market Intelligence w IKEA Retail, gdzie odpowiadał za strategie, analizy biznesowe oraz szeroko pojęte badania marketingowe. Budował strategie i taktyki zarówno na poziomie krajowym jak i lokalnym. Wdrożył z powodzeniem plan penetracji polskiego rynku. Wcześniej pracował w Polmkomtel S.A a swoją przygodę z analityką (w tym budowaniem modeli ekonometrycznych) zaczynał jako ekonomista w NBP. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim i Studiów Doktoranckich na Wydziale Zarządzania UW.
Specjalizuje się w zrozumieniu konsumenta w taki sposób aby jak najlepiej i najefektywniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym. Jego mocne strony to holistyczne podejście do każdego problemu i tematu z jakim się zmierza. W Codemedia kieruje zespołem którego zadaniem jest przetwarzanie i wykorzystywanie wiedzy z zakresu: badań, analityki, webanalityki wraz z dołączeniem nowych usług z obszaru badań konsumenckich takich jak np. badania etnograficzne, badania wizerunku czy wywiady FGI/IDI.

Prywatnie jest totalnie zakręcony na punkcie rowerów.

Katarzyna Baczyńska

TV Director

Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, z mediami związana od 2004 r. Karierę zawodową rozpoczynała w ramach struktury Havas Media (wówczas MPG) specjalizując się przede wszystkim w obszarze TV. Główni Klienci: BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, FagorMastercook.
Od 2009 r. związana z domem mediowym Mediasense (od początku jego istnienia) i współodpowiedzialna za jego rozwój w ramach SMT SA (dawnej grupy ADV). Od listopada 2011 r. po fuzji Mediasense z Codemedia, objęła stanowisko Group Account Directora obsługując m.in.: Indykpol S.A., Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am , Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding S.A.

Od 2012 r. jako TV Director odpowiedzialna za zarządzanie obszarem strategicznego planowania TV. Specjalizuje się w multimedialnych kampaniach optymalizowanych pod kątem generowania sprzedaży ze szczególnym naciskiem na branżę finansową, farmaceutyczną i FMCG.

Prywatnie fanka Dr. House`a i sportu – kiedyś uprawianego aktywnie, dziś z braku czasu najczęściej oglądanego z perspektywy wygodnej kanapy.

Maciej Rzeżuchowski

Group Account Director

Z branżą związany od 10 lat, z Codemedia od lutego 2014 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty między innymi dla Hyundai, Lewiatan, Clarks, Air France, KLM oraz CUK Ubezpieczenia.

Jako Group Account Director wraz z zespołem odpowiedzialny jest w Codemedia za tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji i wsparcie Klientów w rozwoju biznesu.
Z wykształcenia politolog. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR.

Prywatnie miłośnik muzyki i dobrego dźwięku (audiofil ?), ale również podróży w poszukiwaniu fal najlepszych do surfowania.

Marta Gilbas

Branded Content Director

Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, z branżą mediową związana od 2009 roku. Karierę zawodową zaczynała w Ringier Axel Springer Polska w dziale sprzedaży, następnie zdobywała doświadczenie w prowadzeniu komunikacji skierowanej do kobiet w Glossy Media (grupa Agora), by później odpowiadać za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl oraz Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska). Następnie związana CPI Media gdzie odpowiadała za strategie onlinowe.
W Codemedia pracuje od listopada 2014 r., gdzie odpowiada za jeden z business unitów, w ramach którego dla klientów Codemedia tworzone są strategie bazujące na działaniach niestandardowych, w tym także działań social mediowych. Współpracowała m.in. z: Melle, Sante, Bonduelle, 3M Polska, Eden, Merck.

Prywatnie pasjonatka crossfitu, motocykli i wszelkich podróży.

Tomasz Choroszewski

R&D Deputy Director

W ramach działu Customer & Data Intelligence odpowiada za rozwój i wdrożenie narzędzi, które w innowacyjny sposób umożliwiają analizę mediów online’owych i offline’owych ze szczególnym uwzględnieniem występującej pomiędzy nimi synergii. Swoją wiedzą wspiera również business unity odpowiedzialne za planowanie mediów i tworzenie strategii komunikacji, w którym to procesie niezwykle istotne jest dostrzeżenie oraz właściwe wykorzystanie wzajemnego oddziaływania pomiędzy różnymi kanałami online i offline.
Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia zdobywał wiedzę i doświadczenie w pracując po stronie mediów. W TVP S.A. odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej jako pracownik portalu o2.pl. przez ponad 7 lat był aktywnym uczestnikiem dynamicznie rozwijającego się rynku mediów digital’owych.

Jest absolwentem Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, co świetnie wpisuje się w potrzeby zrozumienia zachowania konsumentów i wpływu mediów na ich świadomość i działania.

Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Piotr Kaniewski

Media Director

Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Z branżą mediową związany od 1997 roku. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale mediów Euro RSCG. Następnie przez wiele lat pracował w domu mediowym MPG (obecnie Havas Media).
Z Codemedia związany od 2009 roku. Początkowo jako Media Manager, a od końca 2012 roku jako Group Account Director prowadzący jeden z zespołów klienckich obsługujących m.in. takich marketerów jak Gumtree, Lewiatan Holding S.A. czy Robert Bosch Sp. z o.o.

W połowie 2016 roku objął stanowisko Media Directora i obecnie odpowiada za negocjacje warunków zakupu mediów, szczególnie w zakresie mediów drukowanych, radia, kina oraz mediów OOH. Dodatkowo, koordynuje negocjacje w tv i internecie.

Prywatnie pasjonat fotografii (zarówno cyfrowej, jak i tej starej - analogowej).

Anna Lipińska

Account Director

Ukończyła Wydział Nauk Ekonomiczny na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej. Karierę zaczynała w mediach (m.in. Radio Zet), a następnie w domach mediowych - OMD i Optimedia Poland. Pracowała także w Peugeot Polska, gdzie odpowiedzialna była za realizację kampanii w mediach offline i online oraz działania BTL.

Z Codemedia związana od lutego 2014 r. Zajmuje się koordynacją działań online dla Klientów, wśród których znaleźli się: Tesco, Salony Agata, Grupa Topex, Bioderma, Mustela, Vision Experss, Bonduelle i Monster Polska.

Prywatnie wielbicielka długich wycieczek rowerowych, literatury hiszpańskojęzycznej, w wolnych chwilach praktykująca masaż klasyczny.

Anna Jakuć

Finance Director

Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim.
Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej, z czego 8 lat pracy dla największych międzynarodowych domów mediowych. Swoją karierę zaczynała w ZenithOptimedia Group, a następnie w GroupM, dla którego zorganizowała Back Office, skonsolidowany dział finansowy siedmiu spółek wchodzących w skład grupy. Pracowała także dla MEDIACAP oraz Group One, gdzie m.in. wspierała zarząd przy przejęciach spółek.

Z Codemedia związana od października 2015 r. Zajmuje się pozyskiwaniem finansowania na inwestycje oraz bieżącą działalność, opiniowaniem umów w zakresie rozliczeń finansowych oraz optymalizacji podatkowej. Ściśle współpracuje z zarządem w zakresie przygotowywania i aktualizowania budżetu oraz kontroli jego wykonania.

Prywatnie amatorka wypraw offroadowych i trekkingowych do Azji, Afryki i Europy Wschodniej, pasjonatka reportaży o tematyce podróżniczej oraz górskich wycieczek rowerowych.

Rekrutujemy

Senior Media Planner/Buyer

Poszukujemy pasjonatów reklamy z doświadczeniem w planowaniu i zakupie mediów na stanowisko Senior Media Planner/Buyer.

Jeśli swobodnie posługujesz się narzędziami mediowymi i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe koniecznie wyślij do nas swoje CV! Czekają na Ciebie ambitne projekty, możliwość rozwoju oraz stabilne zatrudnienie i przyjazny zespół.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • planowanie i zakup mediów digital,
  • samodzielna obsługa kluczowych klientów,
  • nadzorowanie rozliczania projektów,
  • zarządzanie pracą osób na stanowiskach juniorskich i asystenckich,
  • samodzielne tworzenie strategii mediowych oraz prezentacji implementacyjnych,
  • aktywne prowadzenie projektów new biznesowych,
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz prezentacji na temat działań medialnych i analiz.

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • znajomości wszystkich narzędzi AdExperta, AdScope`a, PBI, Google Analytics, Gemius Traffic, Similarweb itp.,
  • znajomości TGI umożliwiającej samodzielne wyciągnięcie raportów i wyprowadzenie grupy celowej,
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe,
  • wyższego wykształcenia,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy Ci:

  • pracę dla znanych polskich i zagranicznych marek,
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • benefity pozapłacowe.

Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@codemedia.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska: Senior Media Planner/Buyer

Media Planner/Buyer

Poszukujemy pasjonatów reklamy z doświadczeniem w planowaniu i zakupie mediów na stanowisko Media Planner/Buyer.

Jeśli swobodnie posługujesz się narzędziami mediowymi i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe koniecznie wyślij do nas swoje CV! Czekają na Ciebie ambitne projekty, możliwość rozwoju oraz stabilne zatrudnienie i przyjazny zespół.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • planowanie i zakup mediów digital,
  • samodzielna obsługa klientów, w tym przygotowywanie raportów post buy i ich przedstawianie,
  • udział w tworzeniu strategii mediowych oraz prezentacji implementacyjnych,
  • rozliczanie projektów,
  • wspieranie projektów new biznesowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • znajomości takich narzędzi mediowych jak: AdExpert, AdScope,  PBI, Google Analytics, Gemius Traffic, Similarweb, itp.,
  • znajomości TGI umożliwiającej samodzielne wyciągnięcie raportów,
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe,
  • wyższego wykształcenia,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy Ci:

  • pracę dla znanych polskich i zagranicznych marek,
  • wsparcie doświadczonych managerów,
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • benefity pozapłacowe.

Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@codemedia.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska: Media Planner/Buyer

Już wiesz kim jesteśmy, jak pracujemy i jak wspieramy naszych Partnerów w biznesie.

A jak możemy pomóc Twojej Firmie ?