O nas

Codemedia to polski niezależny dom mediowy

O nas

Codemedia to polski niezależny dom mediowy

Nasza misja

Nasza misja jest prosta – wspierać naszych Klientów w sprzedaży ich produktów i usług.

Niezależnie od tego jaki kanał komunikacji jest używany: cyfrowy, elektroniczny czy papierowy, czy jest to ATL czy BTL – zawsze porównujemy inwestycje z wygenerowanym przychodem i często rozliczamy się w oparciu o prowizję od sprzedaży.

Nasz zespół

Codemedia to wysoko wykwalifikowani eksperci
z wieloletnim doświadczeniem, związani z branżą mediową
od początków istnienia rynku reklamy w Polsce.

Nasi Specjaliści

CODEMEDIA TO 60 SPECJALISTÓW PONAD 200 PROJEKTÓW PONAD 20 LAT DOŚWIADCZENIA

Piotr Bieńko

Prezes Zarządu

Od 1995 roku zajmuje się budowaniem strategii komunikacji marek, ze szczególnym uwzględnieniem telewizji. Od 2012 roku Prezes Zarządu Codemedia.

Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym Mediasense, Commercial Directorem w Universal McCann i TV Directorem w MPG (obecnie Havas). Był również związany z domem mediowym Starcom oraz Biurem Reklamy Telewizji Polskiej.

Odpowiadał za kampanie, przede wszystkim telewizyjne, dla największych zagranicznych i polskich marek. Pracował m.in. dla: Polkomtela, BZ WBK, Media Markt, Saturn, Fiat, Durex, Zdrovit, Nordea Bank, Pierre Fabre, Open Finance i Noble Bank.

Wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Rafał Drosik

Customer & Data Intelligence Director

W Codemedia od 2016 roku. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte po stronie Klienta w obszarach marketingu, analiz oraz budowania strategii. Ostatnie 8 lat kierował Działem Market Intelligence w IKEA Retail, gdzie odpowiadał za strategie, analizy biznesowe oraz szeroko pojęte badania marketingowe. Budował strategie i taktyki zarówno na poziomie krajowym jak i lokalnym. Wdrożył z powodzeniem plan penetracji polskiego rynku. Wcześniej pracował w Polmkomtel S.A a swoją przygodę z analityką (w tym budowaniem modeli ekonometrycznych) zaczynał jako ekonomista w NBP. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim i Studiów Doktoranckich na Wydziale Zarządzania UW.

Specjalizuje się w zrozumieniu konsumenta w taki sposób aby jak najlepiej i najefektywniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym. Jego mocne strony to holistyczne podejście do każdego problemu i tematu z jakim się zmierza. W Codemedia kieruje zespołem którego zadaniem jest przetwarzanie i wykorzystywanie wiedzy z zakresu: badań, analityki, webanalityki wraz z dołączeniem nowych usług z obszaru badań konsumenckich takich jak np. badania etnograficzne, badania wizerunku czy wywiady FGI/IDI.

Prywatnie jest totalnie zakręcony na punkcie rowerów.

Marta Gilbas

Branded Content Director

Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, z branżą mediową związana od 2009 roku. Karierę zawodową zaczynała w Ringier Axel Springer Polska w dziale sprzedaży, następnie zdobywała doświadczenie w prowadzeniu komunikacji skierowanej do kobiet w Glossy Media (grupa Agora), by później odpowiadać za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl oraz Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska). Następnie związana CPI Media gdzie odpowiadała za strategie onlinowe.

W Codemedia pracuje od listopada 2014 r., gdzie odpowiada za jeden z business unitów, w ramach którego dla klientów Codemedia tworzone są strategie bazujące na działaniach niestandardowych, w tym także działań social mediowych. Współpracowała m.in. z: Melle, Sante, Bonduelle, 3M Polska, Eden, Merck.

Prywatnie pasjonatka crossfitu, motocykli i wszelkich podróży.

Piotr Kaniewski

Media Director

Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Z branżą mediową związany od 1997 roku. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale mediów Euro RSCG. Następnie przez wiele lat pracował w domu mediowym MPG (obecnie Havas Media).

Z Codemedia związany od 2009 roku. Początkowo jako Media Manager, a od końca 2012 roku jako Group Account Director prowadzący jeden z zespołów klienckich obsługujących m.in. takich marketerów jak Gumtree, Lewiatan Holding S.A. czy Robert Bosch Sp. z o.o.

W połowie 2016 roku objął stanowisko Media Directora i obecnie odpowiada za negocjacje warunków zakupu mediów, szczególnie w zakresie mediów drukowanych, radia, kina oraz mediów OOH. Dodatkowo, koordynuje negocjacje w tv i internecie.

Prywatnie pasjonat fotografii (zarówno cyfrowej, jak i tej starej - analogowej).

Robert Stępniewski

Digital Media Director

Posiada 16 lat doświadczenia w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii online. Karierę w branży rozpoczął od pracy w agencji interaktywnej HYPERmedia (obecnie ISOBAR) z którą był związany 10 lat. Jako Media Manager odpowiedzialny był za obsługę kluczowych klientów firmy takich jak Panasonic, Philips, BMW, Lego i wielu innych.

Obecnie w Codemedia odpowiedzialny jest za przygotowywanie strategii mediowych, budowanie relacji z klientami i zarządzanie zespołem klienckim. Stępniewski jest autorem wielu publikacji dotyczących reklamy online, prelegentem na konferencjach branżowych oraz twórcą nowatorskich rozwiązań strategicznych dla Klientów. Jako pierwszy w Polsce dla marki BMW wykorzystał gry online jako efektowny i efektywny kanał komunikacji z grupą celową.

Prywatnie pasjonat nowych technologii i nowinek elektronicznych, zagorzały zwolennik aktywnego trybu życia.

Anna Sulik

Finance Director

Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim.

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej, z czego 8 lat pracy dla największych międzynarodowych domów mediowych. Swoją karierę zaczynała w ZenithOptimedia Group, a następnie w GroupM, dla którego zorganizowała Back Office, skonsolidowany dział finansowy siedmiu spółek wchodzących w skład grupy. Pracowała także dla MEDIACAP oraz Group One, gdzie m.in. wspierała zarząd przy przejęciach spółek.

Z Codemedia związana od października 2015 r. Zajmuje się pozyskiwaniem finansowania na inwestycje oraz bieżącą działalność, opiniowaniem umów w zakresie rozliczeń finansowych oraz optymalizacji podatkowej. Ściśle współpracuje z zarządem w zakresie przygotowywania i aktualizowania budżetu oraz kontroli jego wykonania.

Prywatnie amatorka wypraw offroadowych i trekkingowych do Azji, Afryki i Europy Wschodniej, pasjonatka reportaży o tematyce podróżniczej oraz górskich wycieczek rowerowych.

Katarzyna Baczyńska

TV Director

Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, z mediami związana od 2004 r. Karierę zawodową rozpoczynała w ramach struktury Havas Media (wówczas MPG) specjalizując się przede wszystkim w obszarze TV. Główni Klienci: BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, FagorMastercook.

Od 2009 r. związana z domem mediowym Mediasense (od początku jego istnienia) i współodpowiedzialna za jego rozwój w ramach SMT SA (dawnej grupy ADV). Od listopada 2011 r. po fuzji Mediasense z Codemedia, objęła stanowisko Group Account Directora obsługując m.in.: Indykpol S.A., Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am , Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding S.A.

Od 2012 r. jako TV Director odpowiedzialna za zarządzanie obszarem strategicznego planowania TV. Specjalizuje się w multimedialnych kampaniach optymalizowanych pod kątem generowania sprzedaży ze szczególnym naciskiem na branżę finansową, farmaceutyczną i FMCG.

Prywatnie fanka Dr. House`a i sportu – kiedyś uprawianego aktywnie, dziś z braku czasu najczęściej oglądanego z perspektywy wygodnej kanapy ;).

Tomasz Trojnar

Communication Director

Odpowiedzialny za tworzenie nowych koncepcji rozwoju spółki i pozyskiwaniem Klientów. Zajmuje się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi Klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez agencję działań.

Przez ostatnie 12 lat Tomasz Trojnar zajmował się sprzedażą po stronie telewizji. Najpierw jako szef zespołu sprzedaży w TVN Media, a następnie w biurze reklamy Telewizji Polskiej pełniąc funkcję kierownika w zespole ds. negocjacji i handlu. W TVP do jego zadań należało współtworzenie strategii sprzedaży w biurze reklamy, negocjowanie warunków współpracy z domami mediowymi i reklamodawcami oraz budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi.

Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku w agencji Lowe GGK/Pan Media Western. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Anna Lipińska

Account Director

Ukończyła Wydział Nauk Ekonomiczny na Uniwersytecie Warszawskim. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej. Karierę zaczynała w mediach (m.in. Radio Zet), a następnie w domach mediowych - OMD i Optimedia Poland. Pracowała także w Peugeot Polska, gdzie odpowiedzialna była za realizację kampanii w mediach offline i online oraz działania BTL.

Z Codemedia związana od lutego 2014 r. Zajmuje się koordynacją działań online dla Klientów, wśród których znaleźli się: Tesco, Salony Agata, Grupa Topex, Bioderma, Mustela, Vision Experss, Bonduelle i Monster Polska.

Prywatnie wielbicielka długich wycieczek rowerowych, literatury hiszpańskojęzycznej, w wolnych chwilach praktykująca masaż klasyczny.

Bartosz Zientek

Group Account Director

Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę w branży mediowej rozpoczął w 2005 w strukturach MPG (dzisiaj Havas Media), gdzie był odpowiedzialny za kompleksową obsługę takich klientów jak: Hyundai Motor Poland, Clarks, Avans, SSL Healthcare.

Z Codemedia związany od 2011, gdzie rozpoczął pracę na stanowisku Media Managera, będąc odpowiedzialnym zarówno za budowanie kompleksowych strategii dla obecnych oraz nowych klientów agencji, jak i późniejszą ich implementację w mediach. Od 2013 na stanowisku Group Account Directora przejął koordynację pracy jednego z zespołów klienckich, w ramach którego był odpowiedzialny za pracę zespołu dla takich marek jak: Idea Bank, Viscoplast, Command, CUK, Pożyczkomat, Monsterpolska.pl, Mall.pl. Ponadto, w ramach struktury Codemedia jest odpowiedzialny za wsparcie przy negocjacjach z mediami.

Kapitan reprezentacji Codemedia w piłce nożnej, z którą w 2016 osiągnęliśmy historyczny sukces, zajmując drugie miejsce w XIII edycji piłkarskiego turnieju Biura Reklamy TVP.

Prywatnie zagorzały zwolennik aktywnego uprawiania sportów (koszykówka, piłka nożna, pływanie, rower), aktywny kibic piłkarski, kinoman, fan fantastyki zarówno tej fabularnej, jak i literackiej.

Maciej Rzeżuchowski

Group Account Director

Z branżą związany od 10 lat, z Codemedia od lutego 2014 roku.

Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty między innymi dla Hyundai, Lewiatan, Clarks, Air France, KLM oraz CUK Ubezpieczenia.

Jako Group Account Director wraz z zespołem odpowiedzialny jest w Codemedia za tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji i wsparcie Klientów w rozwoju biznesu.
Z wykształcenia politolog. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR.

Prywatnie miłośnik muzyki i dobrego dźwięku (audiofil ?), ale również podróży w poszukiwaniu fal najlepszych do surfowania.

Tomasz Choroszewski

Deputy Customer & Data Intelligence Director

W ramach działu Customer & Data Intelligence odpowiada za rozwój i wdrożenie narzędzi, które w innowacyjny sposób umożliwiają analizę mediów online’owych i offline’owych ze szczególnym uwzględnieniem występującej pomiędzy nimi synergii. Swoją wiedzą wspiera również business unity odpowiedzialne za planowanie mediów i tworzenie strategii komunikacji, w którym to procesie niezwykle istotne jest dostrzeżenie oraz właściwe wykorzystanie wzajemnego oddziaływania pomiędzy różnymi kanałami online i offline.

Przed rozpoczęciem współpracy z Codemedia zdobywał wiedzę i doświadczenie w pracując po stronie mediów. W TVP S.A. odpowiadał m.in. za wdrożenie i komercjalizację Telewizji Hybrydowej oraz rozwój kanału video online. Wcześniej jako pracownik portalu o2.pl. przez ponad 7 lat był aktywnym uczestnikiem dynamicznie rozwijającego się rynku mediów digital’owych.

Jest absolwentem Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, co świetnie wpisuje się w potrzeby zrozumienia zachowania konsumentów i wpływu mediów na ich świadomość i działania.

Prywatnie jest miłośnikiem gier komputerowych i sportów ekstremalnych związanych z morzem i każdym żaglem.

Piotr Bieńko

Piotr Bieńko

Prezes Zarządu

Rafał Drosik

Rafał Drosik

Customer & Data Intelligence Director

Marta Gilbas

Marta Gilbas

Branded Content Director

Piotr Kaniewski

Piotr Kaniewski

Media Director

Anna Sulik

Anna Sulik

Finance Director

Robert Stępniewski

Robert Stępniewski

Digital Media Director

Tomasz Trojnar

Tomasz Trojnar

Communication Director

Anna Lipińska

Anna Lipińska

Account Director

Bartosz Zientek

Bartosz Zientek

Group Account Director

Maciej Rzeżuchowski

Maciej Rzeżuchowski

Group Account Director

Tomasz Choroszewski

Tomasz Choroszewski

Deputy Customer & Data Intelligence Director

Nasze wartości

SZUKAĆ GŁĘBIEJ

Naszym celem jest wyznaczać kierunek i przewodzić w branży reklamowej w Polsce.
Dlatego patrzymy dalej w przyszłość, codziennie uczymy się nowych rzeczy,
wdrażamy nowe narzędzia i technologie,
które pozwalają nam dowiedzieć się jeszcze więcej na temat prowadzonych działań.
To czyni nas liderem.

PATRZEĆ DALEJ

Chcemy objąć cały proces sprzedażowy,
od pierwszego kontaktu z komunikacją do zakupu,
a nawet jeszcze dalej.
Dlatego staramy się szukać głębiej,
dokonujemy syntezy informacji zgromadzonych w wielu źródłach.

AUTOMATYZOWAĆ

Wierzymy, że w niedługiej przyszłości
większość kanałów reklamowych zostanie zautomatyzowanych.
Dlatego w naszej pracy korzystamy
z najnowocześniejszych systemów
opartych na algorytmach AI (Artificial Intelligence),
które pomagają nam podejmować decyzję w ułamku sekundy.

Nagrody i wyróżnienia

Finalista Google: Ready to Rock 2016

jako jedna z nielicznych polskich agencji

Wyróżnienie Golden Arrow 2014

w kategorii Direct Response Advertising / Media i Marketing Polska

3 nominacje Golden Arrow 2014

Media i Marketing Polska

MIXX Awards Europe 2013

Nominacja

Dom mediowy roku 2012

Media i Marketing Polska

Mixx Awards 2012

Najlepsza kampania Social Mediowa

Mixx Awards 2011

Najlepsza kampania non profit

Mixx Awards 2011

Najlepsza kampania w nowych mediach

Formularz kontaktowy

Interesuje Cię współpraca z Codemedia i chcesz Nas zaprosić do przetargu napisz do nas, bardzo chętnie podejmiemy wyzwanie

Jesteś wydawcą i masz do zaoferowania niestandardowe rozwiązania dla naszych Klientów, napisz do nas

przeczytaj nasz Regulamin
Zapoznałem się z Regulaminem świadczenia usług obsługi mediowej przez Codemedia SA