Prawie 2 mln zł z reklam przy „Koronie królów”

Przez 30 stycznia 2018Newsroom

Korzystając z udostępnionych przez nas danych portal Wirtualnemedia.pl opublikował analizę, z której wynika, że cennikowe wpływy reklamowe TVP1 przy premierowych odcinkach serialu „Korona królów” wyniosły 1,76 mln zł. Co ciekawe niemal połowę tej kwoty wydały koncerny farmaceutyczne.

 W okresie od 1 do 25 stycznia 2018 roku wokół pierwszych 17 premierowych odcinków historycznej telenoweli „Korona królów” Jedynka wyemitowała łącznie 219 spotów.

W artykule można przeczytać, że najwyższe wpływy reklamowe stacja zanotowała 1 stycznia, kiedy to w Nowy Rok pokazała dwa pierwsze odcinki produkcji o godz. 18.30 i 18.55. Tego dnia wyniosły one 267 tys. zł. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prawie-2-mln-zl-z-reklam-przy-koronie-krolow-dominuja-reklamy-koncernow-farmaceutycznych