Koniec „Dzień dobry Polsko”

Przez 5 lutego 2018Newsroom

Poranny program TVP1 „Dzień dobry Polsko” po niemal roku emisji śledzi średnio 114 tys. osób, co przekłada się na 5,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,04 proc. w grupie 16-59 – wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, który skorzystał z udostępnionych przez nas danych.

„Dzień dobry Polsko” to morning-show, w którym przeważają tematy lifestylowe i poradnikowe. Pojawiają się również materiały i łączenia z ośrodkami regionalnymi Telewizji Polskiej, które aktywnie uczestniczą przy pracach nad tym pasmem.

Pierwszy sezon liczący 74 odcinki, który był emitowany od 27 lutego do 14 czerwca ub.r. śledziło 124 tys. osób. Przełożyło się to na 5,08 proc. udziału w 4+, 3,30 proc. w 16-49 oraz 3,69 proc. w 16-59. Z kolei pierwsze 105 odcinków drugiego sezonu wyemitowane pomiędzy 28 sierpnia ub.r. a 30 stycznia br. oglądało 107 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 4,99 proc., 3,70 proc. i 4,29 proc. udziału. Oznacza to, że sezon do sezonu program zanotował spadek oglądalności w 4+, ale wzrost w 16-49 i 16-59.

9 lutego 2018 roku TVP1 pokaże ostatni odcinek „Dzień dobry Polsko”.

Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzien-dobry-polsko-w-tvp1-tylko-100-tys-widzow-najwieksza-mialy-pierwsze-odcinki