Firmy reklamujące się przy mundialu nie modyfikują kampanii.

Przez 28 czerwca 2018Newsroom

W nowym artykule portalu Wirtualnemedia.pl możemy przeczytać, że szybkie odpadnięcie polskiej reprezentacji z mundialu spowoduje, że ciężko będzie TVP osiągnąć kilkunastomilionową widownię transmisji. Jednak reklamodawcy wcale nie zamierzają rezygnować z wizerunku piłkarzy ani ograniczyć nawiązujących do nich akcji promocyjnych.

Maciej Rzeżuchowski, Group Account Director w naszym domu mediowym, zwraca uwagę, że: Mistrzostwa świata to gigantyczne wydarzenie medialne i nawet mimo braku Polski w kolejnym etapie, marki chcące budować swoją pozycję – choćby tylko tymczasowo na piłce nożnej – nie zrezygnują z takiej okazji, a tym bardziej te, które zainwestowały w kontrakty z gwiazdami”.

Dodaje również, że mundial ciężko jest ocenić poprzez stratę, ponieważ nie znamy do końca faktycznych kosztów licencji, a z prasowych analiz wynika, że mogą one sięgać nawet kilkuset milionów złotych. Co więcej, nie wiadomo również ilu reklamodawców zakupiło czas przy meczach w cenniku, a ilu dostało się tam „przez przypadek” kupując pakiety GRP, przez co TVP ulokowało ich właśnie przy Mundialu mając niesprzedane zasoby.

Więcej opinii można przeczytać na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firmy-reklamujace-sie-przy-mundialu-nie-modyfikuja-kampanii-tvp-nie-przyciagnie-dodatkowej-widowni-i-wplywow-z-reklam-opinie