Codemedia z nową kampanią firmy Eden Springs

Przez 11 maja 2018 Nasze kampanie

Nasz dom mediowy odpowiada za prowadzenie nowych działań firmy Eden Springs – należącej do Grupy Eden będącej jednym z czołowych dostawców wody źródlanej, dystrybutorów filtrujących oraz wyśmienitej włoskiej kawy i ekspresów do biur i domów. Akcja wykorzystuje m.in. potencjał blogerów.   

Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości wody Eden wśród odbiorców prywatnych w dużych aglomeracjach miejskich oraz podkreślenie walorów produktu.

Naszą misją jest zapewnienie klientom dobrego samopoczucia i pozytywnej energii przez cały dzień – zarówno w pracy, jak i w domu. W prowadzonej kampanii zależy nam na zwróceniu uwagi na korzyści wynikające z dostaw wody do mieszkań i domów. Są nimi m.in. komfort, wygoda oraz budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci. Dzięki rozwiązaniu Eden MySpring woda w domu jest zawsze pod ręką. Z Codemedia współpracujemy już kilka lat i za każdym razem otrzymujemy od ekspertów kompleksowe rozwiązania komunikacyjne – mówi Marta Jakobiak, Marketing Director, Central Region, Grupa Eden.

Aktualnie prowadzone przez nas działania promocyjne wykorzystują oprócz potencjału blogerów również mailing w afiliacji. Kampania obejmuje także działania w mediach społecznościowych jak Facebook czy YouTube.

Za koordynację prac w domu mediowym odpowiada Olena Konoplianko.

Zaproponowaliśmy Grupie Eden kampanię z wykorzystaniem blogerów oraz e-mailingu, ponieważ są to efektywne środki dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Realizowane przez nas akcje charakteryzują się wysoką skutecznością w zakresie wsparcia sprzedaży, personalizacją oraz automatyzacją – wskazuje Olena Konoplianko, Media Planner/Buyer (Specjalista DIMAQ), Codemedia.

Aktualnie prowadzone działania są kolejnym etapem naszych realizacji dla firmy Eden Springs. Dotychczasowa współpraca obejmowała prowadzenie działań performance z pojedynczymi kampaniami wizerunkowymi w zależności od produktu.

Akcja potrwa do 30 czerwca br.