Okiem Ekspertów Reklamowe podsumowanie września Idzie jesień, a to czas najbardziej obfitujący w nowości – filmowe, serialowe, muzyczne… W świecie…PR Codemedia30 września 2019
Okiem Ekspertów Odkrywamy tajemnice programmatic buying Na łamach portalu interektywnie.com można przeczytać o tym, jak dbać o skuteczność i bezpieczeństwo kampanii…PR Codemedia20 sierpnia 2019
Okiem Ekspertów Dlaczego Netflix nie zmieni modelu i nie wpuści reklamodawców Ostatnio wiele mówi się na temat tego, czy Netflix otworzy się dla reklamodawców. To pytanie…PR Codemedia22 lipca 2019
Okiem Ekspertów Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN” w I półroczu 2019 r. Z analizy przeprowadzonej przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym…PR Codemedia11 lipca 2019
Okiem Ekspertów „Fakty” liderem oglądalności w I półroczu, „Panorama” z największym spadkiem Portal wirtualnemedia.pl przyjrzał się wynikom oglądalności czołowych programów informacyjnych w pierwszym półroczu tego roku. Zestawienie…PR Codemedia9 lipca 2019
Okiem Ekspertów Lato coraz bliżej, czas na podsumowanie wiosny Na portalu Wirtualnemedia.pl ukazało się podsumowanie oglądalności wiosennych ramówek. Zostało on przygotowane na podstawie udostępnionych…PR Codemedia19 czerwca 2019
Okiem Ekspertów Hubert Jeżak odkrywa tajniki SEM przed NGOs Hubert Jeżak, Head of SEM w naszym domu mediowym, kontynuuje charytatywny projekt szkoleń z Google…PR Codemedia17 czerwca 2019
Okiem Ekspertów Polskie Badania Internetu i IAB Polska powołują Radę Rynku – będzie ona przedstawicielem rynku internetowego w zakresie pomiaru jednoźródłowego Radę Rynku utworzą przedstawiciele PBI, IAB Polska oraz zainteresowani przedstawiciele branży internetowej. Jej celem będzie…PR Codemedia15 kwietnia 2019